Olaf Nijenkamp Tuinplanten lanceert nieuwe website en klantportaal |
|
|
|
|
 |
| 103 sec |
Het nieuwe klantportaal van Olaf Nijenkamp Tuinplanten is sinds donderdag 12 september live. Deze online omgeving moet het werk van hoveniers verder vereenvoudigen, zodat het opstellen van offertes en het plaatsen van bestellingen gemakkelijker wordt. Naast een verbeterd klantportaal pakt het bedrijf uit Raalte ook uit met een geüpdatete website. Irma Nijenkamp legt uit wat je van deze innovaties kunt verwachten: 'Je ziet wat je zelf betaalt en kunt ook aangeven wat je aan de klant berekent en met hoeveel marge.'
 |
Het klantportaal is ook sneller geworden en voorzien van nieuwe functionaliteiten, geeft Nijenkamp aan: 'Je maakt eenvoudig zelf calculaties, voert zelf aanlegprojecten in en krijgt direct inzicht in de beschikbaarheid van de planten op de plantenlijsten. Ook kun je bijvoorbeeld vooraf een offerte aanvragen en die daarna omzetten in een order. Het klantportaal wordt continu bijgewerkt, zodat ons voorraadbeheer altijd klopt. Je grijpt nooit mis en dat voorkomt irritatie. Elke bestelling is beschikbaar en je krijgt de exacte nettoprijs te zien. Je ziet in realtime wat je precies betaalt en kunt ook aangeven wat je aan jouw klant berekent en met hoeveel marge je werkt. Het is een heel transparant systeem. Klanten van Olaf Nijenkamp Tuinplanten mogen het systeem gratis gebruiken.'
Handige tool
Waarin het klantportaal zich volgens Nijenkamp onderscheidt, is de gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit ervan. Je kunt het systeem als gebruiker naar je eigen hand zetten en voor je eigen onderneming inzetten: 'Het klantportaal is gebouwd met de hovenier als uitgangspunt. Je ziet direct je inkoopprijs, bepaalt je marge en weet precies wat er op voorraad is. Het is gebruiksvriendelijk en biedt precies de functies die je als hovenier nodig hebt om rust en controle te houden over je aanleg, planning, marge en klanten. Hoveniers kunnen het portaal helemaal naar wens instellen. Je voegt je eigen bedrijfslogo toe aan offertes, stelt je marges in en neemt het portaal zelfs mee naar je klant op locatie. Je kunt daarmee professioneel adviseren, met actuele prijzen en beschikbaarheid bij de hand. Dat maakt je werk gemakkelijker en je uitstraling sterker.'
|
|
'Het klantportaal is zo ingericht dat de gebruiker het naar eigen inzicht kan personaliseren'
| |
|
Geen half werk
Het team van Olaf Nijenkamp Tuinplanten houdt duidelijk niet van half werk. Naast een nieuw klantportaal is ook de website grondig vernieuwd. 'Op het vlak van digitalisering in professioneel groenbeheer denk ik dat we voorop lopen. Het is voor ons belangrijk om te blijven vernieuwen en doorontwikkelen, zodat we onze klanten beter kunnen helpen. Op die manier worden we samen sneller, beter en toekomstproof. Echt een win-winsituatie dus', verduidelijkt Nijenkamp.
Nieuwe functionaliteiten
Nijenkamp geeft aan dat er het een en ander is veranderd als je naar de bedrijfswebsite gaat: 'Onze site is geüpdatet, werkt sneller en is gebruiksvriendelijker. Het platform ziet er frisser uit en geeft een inkijkje in wie we zijn als bedrijf. Je leert onze mensen beter kennen en krijgt een beter beeld van onze werkwijze en bedrijfscultuur. Zo weet je met wie je zaken doet en dat is prettig.'
|
Mocht je interesse hebben in het klantportaal, dan kun je een account aanvragen bij Olaf Nijenkamp Tuinplanten.
|
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|