| |||||||||||||
VisionMobile staat voor mobiel werken op locatie Wil je efficiënter, sneller en digitaal werken? Zoek je een oplossing waarmee alle projectkosten digitaal geregistreerd kunnen worden? Een programma waarmee je medewerker ook online inzicht heeft in het projectdossier? Maak dan gebruik van VisionMobile, de complete app die gekoppeld is aan GroenVision en zowel voor de medewerkers als voor de klant (VisionMobile-klantenportal) een mooie digitale tool is. Met VisionMobile werk je sneller, efficiënter en digitaal. Met de app kun je alles registreren, inzien en digitaal raadplegen. Vier voordelen van VisionMobile1. Besparing van kosten en tijdDoordat online en op locatie de gewerkte uren en gebruikte materialen kunnen worden geboekt, zijn handmatig ingevulde urenbriefjes verleden tijd. Er is hierdoor minder overleg over ontbrekende informatie, er zijn minder fouten, een snellere facturatie en een betere samenwerking tussen 'binnen' en 'buiten'. Dat scheelt veel werk, tijd en dus kosten. 2. Planning, projecten, communicatie en klanten, alles in één Het team kan op locatie de planning bekijken, online uren en materialen boeken, alle relevante projectinformatie inzien en meerwerk vastleggen en laten accorderen. 3. Responsive en eenvoudig in gebruik VisionMobile schaalt automatisch mee met de grootte van het scherm en is dus geschikt voor zowel smartphones als tablets. De app werkt intuïtief en is groenevingers-proof. De gebruikte symbolen maken in één oogopslag duidelijk hoe het werkt. 4. Het complete projectdossier op locatie VisionMobile is honderd procent geïntegreerd binnen GroenVision. De ingevoerde gegevens worden direct in GroenVision opgeslagen. Medewerkers werken hierdoor altijd met actuele informatie. Via autorisatie is in te stellen wat medewerkers kunnen bekijken en aanpassen. Gebaseerd op ervaringInfoGroen heeft ruim 25 jaar ervaring met mobiel werken. Inmiddels is er voor iedere vraag of functionaliteit een passend mobiel antwoord.VisionMobile MedewerkersVisionMobile Medewerkers is gericht op de medewerkers. Deze portal heeft een overzichtelijk knoppenmenu waardoor de medewerkers eenvoudig de klant- en projectinformatie kunnen raadplegen, het digitale projectdossier inzien, uren, materieel en materialen kunnen boeken, de planning en communicatie inzien, afspraken kunnen vastleggen en meerwerk- en verlofaanvragen kunnen indienen en ook het saldo van het verlof kunnen inzien. Dit is uiteraard afhankelijk van de gewenste autorisatie.VisionMobile KlantenMet VisionMobile Klanten kun je projectmatige informatie ontsluiten die voor de klant van toepassing is. Zo kun je de klant inzicht geven in de projectinformatie (offertes, facturen, tekeningen, etc.), in de communicatie en ook inzicht geven in wanneer de medewerkers aanwezig zijn geweest op het project. Voordeel is dat de klant 24/7 inzicht heeft in de projectinformatie zonder dat ze je daarvoor hoeven te raadplegen.Alles in éénVisionMobile is honderd procent geïntegreerd binnen GroenVision. Dit betekent dat Vision-functies en/of -documenten via een smartphone, tablet of pc overal beschikbaar zijn.Meer informatie: https://infogroen.nl/hovenier-groenvoorziener/hovenier/visionmobile/#
Tip de redactie |
|