VHG zet vakmanschap van hoveniers in de spotlight met nieuwe radiocampagne |
|
|
|
|
 |
| 46 sec |
De Koninklijke Vereniging van Hoveniers en Groenvoorzieners (VHG) vraagt in een radiocommercial aandacht voor het vakmanschap van bij de branchevereniging aangesloten hoveniers. Het reclamespotje is van maandag 8 tot en met zondag 21 september te beluisteren op Radio 2, 3FM, Sky Radio en verschillende DAB+ zenders. Leden van de VHG kunnen gebruikmaken van een communicatiepakket, waarmee ze hun naamsbekendheid vergroten.
De boodschap van de commercial luidt als volgt: 'Wil jij gegarandeerd genieten van jouw droomtuin? Kies dan voor een vakkundige VHG-hovenier!' Het is de tweede keer dat de VHG een radiospotje inzet om aandacht te vragen voor de bij hen aangesloten hoveniers. Om de campagne kracht bij te zetten, kunnen leden een communicatiepakket downloaden.
Herkenning
Met het communicatiepakket kunnen leden hun online zichtbaarheid vergroten. De radiospot moet voor herkenning zorgen en aantonen dat HVG-hoveniers voor vakmanschap staan. Voorzitter John Koomen gelooft in de kracht van herhaling en daarom wordt opnieuw een commercial uitgezonden op de radiozenders: 'Herkenning is cruciaal in elke sector, dus we blijven flink werken aan onze naamsbekendheid. Je moet nooit aannemen dat iedereen je kent, want dat is niet zo. Is het nodig? Absoluut. Zelfs Coca-Cola maakt nog steeds reclame. We willen duidelijk maken dat men bij leden van Koninklijke VHG verzekerd is van vakmanschap en garantie. Daarbij draagt het echt concreet bij aan klantenwerving voor onze leden.'
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|