Nieuwe promotiecampagne snijhortensia van start |
|
|
|
 |
| 52 sec |
De snijhortensia-aanvoerders van Royal FloraHolland bundelen opnieuw hun krachten binnen promotiecollectief Hydrangea World. Unaniem hebben zij ingestemd met een meerjarig promotieplan voor 2025-2027. De nieuwe campagne, getiteld Iconic Flower, Iconic Floristry , richt zich expliciet op bloemisten en gaat deze maand van start.
Doel van de campagne is om bloemisten te inspireren het creatieve potentieel van de snijhortensia volledig te benutten. De bloem, bekend om haar volumineuze vorm, brede kleurenspectrum en opvallende uitstraling, leent zich volgens de kwekers uitstekend voor uiteenlopende toepassingen, zoals bruidswerk, rouwarrangementen, tafeldecoraties en styling van evenementen.
Sortimentscatalogus
Naast de promotionele activiteiten is als onderdeel van het plan ook een nieuwe sortimentscatalogus voor 2025 uitgebracht. Deze catalogus biedt per kleurcategorie een actueel overzicht van het beschikbare assortiment snijhortensia's.
|
Hiermee beoogt Hydrangea World de snijhortensia opnieuw stevig op de kaart te zetten als iconische bloem binnen het hedendaagse bloemwerk.
| |
|
Verlengen van de houdbaarheid
Ook aan de consumentgerichte kant van het gebruik is gedacht. Het Post Harvest Kenniscentrum van Royal FloraHolland deelt nieuwe inzichten voor het verlengen van de houdbaarheid van snijhortensia's. Uit recent onderzoek blijkt dat het verwijderen van ongeveer vijf centimeter van de steel en het gebruik van heet water in de vaas de wateropname van de bloem aanzienlijk verbetert. Deze relatief eenvoudige handeling kan niet alleen de levensduur van de bloem verlengen, maar ook slap geworden hortensia's weer zichtbaar doen opknappen. De campagne wordt uitgerold via diverse (online) communicatiekanalen, waaronder sociale media, bloemistenvakbladen en samenwerkingen met floristenplatforms. Hiermee beoogt Hydrangea World de snijhortensia opnieuw stevig op de kaart te zetten als iconische bloem binnen het hedendaagse bloemwerk.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|