Vakblad de Hovenier ontvangt eerste exemplaar 'Groeipijn': het nieuwe ondernemersboek van TuinKeur |
|
|
|
|
| 42 sec |
Jaarlijkse branche-inzichten in een nieuw jasje: benchmark cijfers en meer
Jelle Westra, directeur van hovenierskeurmerk TuinKeur, overhandigde vanochtend het eerste exemplaar van zijn nieuwe boek 'Groeipijn: Veranderen van ompakken naar doorpakken' aan Willemijn van Iersel, hoofdredacteur van Vakblad de Hovenier.
Eerste exemplaar nieuwe ondernemersboek TuinKeur 'Groeipijn' uitgereikt aan hoofdredacteur Willemijn van Iersel door Jelle Westra |
Het boek, dat jaarlijks verschijnt, bevat zoals gebruikelijk actuele benchmarkcijfers en trends binnen de hoveniersbranche, gepresenteerd in Westra's kenmerkende directe stijl.
Groeipijn
Dit jaar kiest Westra echter voor een meer persoonlijke invalshoek. In Groeipijn deelt hij zijn ervaringen en inzichten als ondernemer, waarbij hij reflecteert op de uitdagingen en kansen die komen kijken bij het runnen van een (hoveniers-)bedrijf. Westra beschrijft het proces van ondernemen met een frisse energie en de wens om verbeteringen door te voeren in de eigen organisatie. In zijn voorwoord benadrukt hij het belang van het onder ogen zien van uitdagingen en het oppakken van zaken die door tijdsdruk zijn uitgesteld.
Jaarcijfers
Het boekje bevat zoals gebruikelijk ook een actueel overzicht van de cijfers uit de hoveniersbranche. Hiermee kun je als bedrijf eenvoudig jouw cijfers vergelijken om je te motiveren en vooral om verbeterpunten binnen je bedrijf op te sporen.
Boek ontvangen? Op de najaarstour van TuinKeur wordt het boekje kosteloos uitgedeeld. Het boek is ook te bestellen via de website van TuinKeur.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|