40 inspiratiepagina’s dankzij klanten |
|
|
|
|
| 49 sec |
Achter een haast manshoog hoekprofiel duikt ineens Dirk Jan Hoogenboom op. ‘Niemand wil het hoekje om’, zegt hij op de video die op de Facebookpagina van Betondingen is gepubliceerd. ‘Maar soms moet het toch, bij het aanleggen van profielen in de tuin.’ Waarna hij uitlegt waarom je de hoekprofielen van Betondingen moet hebben.
|
Elke werkdag post Betondingen een video van soms slechts een halve minuut om kort en vaak op een komische manier, de nadruk te leggen op een van hun producten. Dat het aantal likes hiervoor niet zaligmakend is, merkt Hoogenboom in het dagelijks leven. ‘Ik word verrassend vaak herkend als ‘die ene van die video’s en dat is leuk.’ Betondingen heeft een opvallende naam en maakt daar waar mogelijk ook opvallend gebruik van. Zo zit op elke pakbon een sticker waarop staat: Hallo …., hier is de bestelling van je betondingen. Op de puntjes wordt met de hand de voornaam van de geadresseerde geschreven. ‘Mensen zeggen het ook werkelijk zo, wanneer wij eraan komen rijden; ah, daar komen die betondingen. En dan bedoelen ze niet onze naam.’ Betondingen doet meer aan klantenbinding. De inmiddels 40 inspiratiepagina’s op hun website zijn gevuld met foto’s van klanten en afnemers die producten van Betondingen hebben toegepast. Uit de inzendingen wordt elke maand een naam getrokken die een dinerbon ontvangt. Althans, zo is het nu nog. Voor het komende jaar heeft Betondingen plannen op een hoger niveau. Wat die inhouden, dat moeten we nog even afwachten!
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|