Willemsen: 'Dit is een van de mooiste beurzen qua inhoud, opbouw en entourage die ik ken' |
|
|
|
|
| 167 sec |
InfoGroen houdt demo's en presenteert nieuwe commercieel Directeur De Rooij op Meesters in de Tuin
InfoGroen heeft sinds juli van dit jaar Gijs de Rooij aangesteld als commercieel directeur. Op het Meesters in de Tuin-event zullen de meeste hoveniers uit de doelgroep kennis met hem maken. InfoGroen zal daar demonstraties geven van GroenVision en de Vision Mobile-app, onderdeel daarvan. Deze managementtool ontzorgt de hovenier en empowert de voorman. Mede-eigenaar John Willemsen: 'GroenVision en Vision Mobile vormen de heilige graal om efficiënter te werken. Maar ook om de betrokkenheid van medewerkers te verhogen: het wordt eenvoudiger om goede mensen te houden én aan te trekken.'
|
InfoGroen is trots op de versterking van het team sinds juli dit jaar met Gijs de Rooij als commercieel directeur. De Rooij heeft een rijke achtergrond, met de HAS op zak en onder meer veertien jaar bij zakelijke bank Rabobank en Van Lanschot Bankiers waarvan zeven jaar in de agrosector. Een overstap naar het bedrijfsleven volgde met een directiefunctie bij een landelijk schoonmaakbedrijf in Finance en H&R en later als algemeen directeur bij Smits Boomkwekerij.
GroenVision 3.0
De Rooij zal zich de komende tijd focussen op het stroomlijnen en uitbreiden van de bedrijfsactiviteiten, met name met GroenVision-onderdeel Vision Mobile in, zoals Willemsen het noemt, de 'verticale markten' en zal toewerken naar ontwikkelbudgetten om het product te blijven innoveren. 'Volgend jaar komt GroenVision 3.0 beschikbaar. Het product, maar ook de andere producten en het gehele bedrijf, zullen een nieuw elan ondergaan,' licht Willemsen toe.
Meesters in de Tuin: een van de mooiste events voor hoveniers
InfoGroen heeft als visie dat beurzen en evenementen van groot belang zijn. Het bedrijf merkt dat er een drempel bestaat om contact op te nemen bij vragen over hun software op het gebied van projectadministratie en boekhouding. 'Op een beurs is het eenvoudiger om ons aan te spreken en om laagdrempelig vragen te stellen,' aldus Willemsen.
Meesters in de Tuin staat bij InfoGroen hoog op de lijst. Willemsen verklaart: 'We zijn enorm blij dat Meesters in de Tuin bestaat. Het is een van de mooiste beurzen qua inhoud, opbouw en entourage. Normaliter is een beurs functioneel ingericht met stands. Bij Meesters in de Tuin wordt veel aandacht besteed aan de beursvloer, de sprekerspodia en de horecapunten. De high end sfeer wordt over de gehele oppervlakte doorgevoerd. Ook de kwaliteit van bezoekers is er heel hoog en de mensen die er komen, vallen volledig binnen onze doelgroep.'
|
'De kwaliteit van het Meesters in de Tuin-event is hoog en de bezoekers vallen volledig binnen onze doelgroep'
| |
|
Tijd en ruimte voor kennis en vakinhoud
Willemsen vervolgt: 'Software kan soms een moeilijk onderwerp zijn. Tijd en ruimte krijgen is dan ook van cruciaal belang. Meesters in de Tuin is een inhoudelijk vakkennisevenement op een inspirerende locatie. Het is voor ons niet belangrijk hoeveel bezoekers er zijn op een beurs; voor ons telt: wie loopt er op de beursvloer? Het is beter om op een rustige, maar enorm sterke beurs zoals Meesters in de Tuin te staan, omdat wij daar alle tijd en ruimte krijgen om over onze meerwaarde en producten te vertellen. Bezoekers lopen langzamer rond, kunnen rustiger rondkijken en nemen de informatie beter in zich op. We verwachten bij Meesters in de Tuin ruim aandacht te besteden aan ons relatiebeheer en daarnaast trachten we nieuwe prospects welkom te heten.'
| Gijs de Rooij. |
|
|
Uitgelezen tijdstip voor een event
Wat Willemsen ook opmerkt, is dat de beurs op een goed moment in het jaar valt. 'Vlak na de vakantie is een uitgelezen moment. Als potentiele klanten iets willen aanschaffen of met een partij in zee willen, hebben zij nog voldoende tijd daarvoor. Je hebt meestal een aantal maanden nodig om een softwarepakket goed te implementeren en onder de knie te krijgen. We merken gelukkig dat klanten dat steeds beter beseffen; zij nemen in toenemende mate de tijd daarvoor. Een event zoals Meesters in de Tuin sluit perfect aan op deze ontwikkeling.'
|
'De beurs valt op een goed moment in het jaar; potentiële klanten hebben voldoende tijd voor aanschaf en implementatie'
| |
|
GroenVision als game changing tool voor hoveniers
Op het Meesters in de Tuin-event zal InfoGroen demonstraties geven van GroenVision en met name van de Vision Mobile-app. De Rooij vat de voordelen van het softwarepakket alvast samen: 'We laten de bezoekers zien dat hoveniers hun voormannen hiermee volledig in hun kracht kunnen zetten. Met deze software, te gebruiken op de mobiele telefoon, beschikt de voorman digitaal over alle projectdata. Hij kan daarmee zicht hebben op de actuele nacalculatiestand, heeft alle projectgegevens bij de hand en kan eventueel zelfstandig klantcontact leggen, zonder dat hij afhankelijk is van kantoor. Door deze hoge mate van autonomie en verantwoordelijkheid voelt de voorman zich in belangrijke mate betrokken, wat het projectresultaat ten goede komt. De software draagt eraan bij dat de goede mensen behouden blijven én vormt een incentive om goede mensen aan te trekken. Kortom, GroenVision is een game changing tool voor hoveniers in deze tijd van personeelstekorten.'
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|