Whatsapp Facebook X LinkedIn Instagram RSS feed

Makita opent tweede kennis- en reparatiecentrum in Woerden

ARTIKEL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Karlijn Klei, zaterdag 13 februari 2021
65 sec


'Service voor, tijdens en na aankoop'

Gereedschappen en machines voor de bouw, industrie en tuin- en parksector, stofzuigers én allerlei accessoires en verbruiksartikelen zoals boren, slijpschijven en zaagbladen - het assortiment van Makita is te omvangrijk om bij een lokale dealer tentoon te stellen. Mede hierom is in Woerden onlangs een tweede kennis- en reparatiecentrum geopend. In de showroom is het hele Makita-assortiment uitgestald.

Het nieuwe Makita-kenniscentrum in Woerden
Het nieuwe Makita-kenniscentrum in Woerden

Peter Bleumink van aannemingsbedrijf de Schijf Groep uit Uithoorn was vlak na de opening van het Makita-kennis- en reparatiecentrum (MKR) te gast. 'Het gebouw ziet er vanbinnen spic en span uit en alles is er aanwezig.' Dankzij het complete overzicht van alle mogelijkheden en de deskundige begeleiding door de adviseurs van Makita ter plekke, was het Bleumink snel duidelijk: 'De serviceverlening van Makita is voor ons bedrijf zeker van toegevoegde waarde.'

Assortiment

Dealers en eindgebruikers die de apparaten en machines graag eerst willen zien én het liefst ook testen, kunnen terecht in de showroom aan de Straat van Gibraltar in Woerden. Makita-adviseurs laten zien wat er allemaal mogelijk is en assisteren bij het testen. Zakelijke gebruikers kunnen dan een gefundeerde beslissing nemen bij grotere aankopen of merkkeuzes. Het kenniscentrum is uitsluitend op afspraak te bezoeken.


Eenvoudige reparaties kunnen ter plekke worden uitgevoerd

Makita-reparatiecentrum in Woerden

Reparatiecentrum

Goede serviceverlening gaat verder na de aankoop. Daarom heeft Makita bij het kenniscentrum in Woerden, net als in Eindhoven, ook een reparatiecentrum ingericht. In Woerden worden geen brandstofmachines gerepareerd. Dealers uit de regio kunnen het te repareren gereedschap van hun klanten afgeven in het reparatiecentrum. Er is voor hen een speciale ingang. Er zijn altijd monteurs aanwezig, die ter plekke eenvoudige reparaties kunnen uitvoeren.


Trainingen

Ook het personeel van de lokale dealers moet altijd over actuele kennis beschikken. Daarom worden speciaal voor adviseurs, verkopers en andere essentiële medewerkers, zoals monteurs, regelmatig trainingsbijeenkomsten georganiseerd. Omdat alle materialen in de Makita-kenniscentra aanwezig zijn en er ook getest kan worden, worden de trainingen daar gehouden, zowel in Eindhoven als in Woerden.


Eenvoudige reparaties kunnen ter plekke worden uitgevoerd

LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
AGENDA
Workshoptour TuinKeur: 21 sessies van november 2024 tot februari 2025
maandag 4 november 2024
t/m dinsdag 4 februari 2025
Groene Sector Vakbeurs 2025
dinsdag 7 januari 2025
t/m donderdag 9 januari 2025
Tweedaags seminar zwemvijver: Hydrobalance filtratiesysteem
donderdag 20 februari 2025
t/m vrijdag 21 februari 2025

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Groenversneller
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER