Schellevis omarmt nieuwe huisstijl, logo en website |
|
|
|
|
| 48 sec |
Schellevis, bekend en beroemd door haar oud hollandse tegels heeft een opfrisbeurt gekregen. Een nieuw logo, nieuwe huisstijl mét nieuwe website.
Het oerhollandse bedrijf sleutelde al vanaf oktober achter de schermen aan de nieuwe huisstijl. De huisstijl is onderdeel van de nieuwe ambitie en visie van het bedrijf; guided by nature. Vertegenwoordiger Hidde Vermaas: 'Het nieuwe logo van Schellevis is enerzijds een blaadje om de duurzaamheidsdoelen van het bedrijf te laten zien. Anderzijds zie je er drie verschillende vormen in, dat is de kracht van Schellevis. Onze hele productlijn heeft één en dezelfde uitstraling. Tot slot zie je in het eerste vierkantje dé schellevistegel, daar waar we om bekend staan.'
|
Wij koesteren onze oerhollandse roots, maar tegelijkertijd richten we ons op een internationalere toekomst
| |
|
Duurzame internationale toekomst
Vermaas: 'Wij koesteren onze oeroudhollandse roots, maar tegelijkertijd richten we ons op een internationalere toekomst. Daarbij zijn wij ons steeds verder aan het verduurzamen. Zo zijn we recent CSC gecertificeerd, dit is een certificaat van concrete sustainability council. Als een van de weinige betonleveranciers hebben wij een zilveren certificaat. Zo worden onze duurzaamheidsinspanningen meetbaar en concreet, dat is belangrijk om binnen te komen in de Engelse markt.'
De internationale ambities van Schellevis werden al duidelijk op de Chelsea Flower Show. Hier paste tuinarchitecte Kate Gould in haar awardwinnende sanctuary garden 'Out of the Shadows' schellevistegels toe. In de vierde editie van Vakblad De Hovenier meer over deze post-corona tuin.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|